Saeco Vienna víztartály membrán hibás+szivattyú

Saeco Vienna ismét, a hiba jelensége, hogy mikor rátettem a víztartályt, akkor egy kis idő után elkezdett a gép aljánál kis tavacska megjelenni.. 

Tüzetesebben megnézve, mikor rátettem a víztartályt, akkor a víztartály alatt szépen elkezdett felgyülemleni a víz és igazából ott folyt el a víz, de teljesen úgy nézett ki mintha belülről lett volna baj, de mégsem... 

A hiba forrása a víztartály membrán volt:

dsc_1956.JPG

 

dsc_1957.JPG

 

Egy másik hiba a szivattyú+vízszelep miatt volt.. A vízszelep megragadt mert mikor kivettem a KPE-t, akkor felemeltem a vízszelepet és nyomás volt benne vízzel együtt...

Két dologra gondoltam egyik, hogy a KPE-n lévő kis tölcsér nem emeli ki rendesen, vagy maga a vízszelep teljsen meghalt a rugója vagy bármi..

Volt egy másik tölcsérem kicseréltem, de a hiba jelenség megmaradt, így kizártam ezt.. maradt a víz szelep..

Kiszereltem és megtisztítottam, vízköveztem, megcsiszoltam, tömítést cseréltem és láss csodát jó lett :):

 

dsc_1830.JPG

 

dsc_1831.JPG

Vízkövezés:

dsc_1833.JPG

Tömítés cserdsc_1834.JPG

Majd egy újabb hiba jött elő, persze miért is ne.. :)

Alapból a szivattyú felszívta a vizet, mivel e KPE-ig eljutott a víz mert maga a zacc nedvesen esett bele a zacctálcába... de a kifolyócsőig már nem jutott el...

A hiba oka a szivattyú, mivel nyomás alatt már a szivattyú nemtudta azt a teljesítmény hozni ami, átnyomta volna egészen a kifolyócsőig, így egy szivattyú cserével megoldódott ez a probléma is :)..

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskavegepek.blog.hu/api/trackback/id/tr418557088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZIstván 2019.05.16. 17:14:37

Szia!

Valószínűleg ugyanilyen membrán problémám van, nincs esetleg pár képed arról a részről szétszedve, vagy a membránról? A víztartályban lévő O-gyűrűt már cseréltem de nem segített.

Üdvözlettel: Zoltán István

Márkafüggetlen kávégép szerelés.

A blogot olyan célból hoztam létre, hogy egyes emberek számára, kik kávégépekkel, automatákkal,akár hobbi, vagy bármely módon kapcsolatban állnak, esetleges kis segítség számukra , esetleges tapasztalat csere céljából is egyaránt. A kis kávégépek mellett automatákkal is foglalkozom (üdítő, snack, kávé) pl Saeco, Necta, Bianchi család stb...

Friss topikok

Címkék

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása