Spidem My Coffee

156372007_1_644x461_kofevarka-avtomat-saeco-spidem-my-coffee-compact-harkov.jpg

Spidem My Coffee kávégép került hozzám, melynek hiba jelensége az volt, hogy konkrétan világított rajta minden, tehát mind a 4 lámpája piros fénnyel világított.Elsősorban egy tisztítást akartam rajt véghezvinni, de nem engedte, konkrétan minden funkciója le volt tiltva. Sebaj gondoltam, hogy a vízkőtelenítő program megoldja ezt a problémát :).

Gondoltam, hogy szétszedem mégis csak kitisztítom belülről is, illetve megnézem a tömítéseket valamint a tefloncsöveket milyen állapotban vannak.

dsc_1096.JPG

Természetesen mint általában jött a meglepetés, a "monyák a köbön".. :D, mivel valaki már belenyúlt. Tipikusan mondanom sem kell, hogy valószínűleg olyan ember aki biztos mindenhez ért fajta... A daráló motoron található mérlegcsúszda letörve.. , valamint a daráló motort tartó konzol rész nincs meg.. Nembaj megoldjuk.. Természetesen ez külön nem rendelhető csak egybe. Ehhez a típushoz a darálómotor kb.16-19 ezer Ft között van újonnan.

spidem.JPG

A kis csúszdát hozzáforrasztottam a  műanyag részéhez, valamint egy kis epoxigyantával körbekentem, hogy biztosan tartós és esztétikus is maradjon :). A daráló motorját kiszedtem kompresszorar kifújattam és szétszedtem majd újra bezsíroztam a fogastengelyénél, valamint a kalcikarúdjait megtisztítottam és megcsiszoltam. 

Összeraktam a gépet, vízkőtelenítő program után már az Esspresso része is funkciónált, de valamiért a víkőoldó jelző világítás nem aludt ki, pedig 2x-er is megcsináltam rajta. 

dsc_1099hh.JPG

Lefőztem vele pár adag kávét, de utána sem tűnt el, elméletileg ennek automatikusan el kellett volna tűnnie a vízkőtelenítő program után. Mivel ezt nem tette meg, ezért a gőzölőgomb (,mely a bal oldalon található) hosszanti megnyomásával (kb 3ms) eltűnik a vízkőtelenítő jelző világítás is és csak a zöld az az a használatra kész jelzés fog világítani. 

dsc_1231.JPG

 

Ennél a gépnél is van lehetőség a kávémennyiség leadásának mennyiségének a beállítására, vagy a presszó vagy a hosszú kávé gomb hosszanti megnyomásával beállíthatjuk. Mikor elérte a kifolyó kávémennyiség a kívánt szintet akkor elengedjük a gombot és megáll, így beállította magának h legközelebb mekkora mennyiség folyjon ki. Röviden és tömören ennyi :)

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskavegepek.blog.hu/api/trackback/id/tr157507244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tibi7511 2017.01.06. 11:43:57

Szia! Használtan vásároltam egy Saeco Spidem my Coffe gépet. Amikor megérkezett, tisztítás után légtelenítve lett, majd lefőztem 1 kávét vele. Tökéletes, finom kávét főzött. Másnap reggel szerettem volna kávét főzni, de nem sikerült. Gőzt/forró vizet ad, a kávét ledarálja, de nem önti le vízzel. A megőrölt kávét simán kiönti a zacctartályba és ennyi. Már van egy fél kg őrölt kévém, csak nem tudok mit kezdeni vele. :( Esetleg van ötleted, mi lehet a baj? Csak a készenléti gomb világít zölden. Amikor kávét főzetek vele a jobb oldali lámpák villognak felváltva pirosan.
Válaszodat előre is köszönöm!

Márkafüggetlen kávégép szerelés.

A blogot olyan célból hoztam létre, hogy egyes emberek számára, kik kávégépekkel, automatákkal,akár hobbi, vagy bármely módon kapcsolatban állnak, esetleges kis segítség számukra , esetleges tapasztalat csere céljából is egyaránt. A kis kávégépek mellett automatákkal is foglalkozom (üdítő, snack, kávé) pl Saeco, Necta, Bianchi család stb...

Friss topikok

Címkék

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása