Jura Impressa Scala Trafó hiba + kazán tetején lévő "vízelosztó" repedés Folyamatban még.....

1.JPG

Hiba jelensége: Nem kapcsol be!

Mivel ilyen probléma miatt került hozzám, így is úgy is szét kell szednem, így teljesen szétszedem, majd ha rájöttem a hiba forrására akkor úgy is vízkötlenítem, kitakarítom egyéb tömítéseket cserélek, ezért szétkaptam a kis jószágot..

Elsőként a hátulját kell leszedni, két kis ovális csavarja fogja alul a hátsó burkolatot:

 

dsc_2160.JPG

dsc_2162.JPG

És voálá le is jött:

dsc_2163.JPG

dsc_2157.JPG

Majd folytattam tetejével (úgy is így jön sorrendben..):

dsc_2165.JPG

dsc_2166.JPG

dsc_2167.JPG

dsc_2169.JPG

dsc_2170.JPG

dsc_2172.JPGdsc_2171.JPG

A kis "kupakot le kell finoman pattintatni:...

dsc_2174.JPG

dsc_2175.JPG

dsc_2176.JPG

dsc_2177.JPG

dsc_2173.JPG

dsc_2178.JPG

dsc_2189.JPG

dsc_2190.JPG

Majd utána az oldalát: (nem a víztartály felőlit.. ):

dsc_2179.JPG

dsc_2180.JPG

dsc_2181.JPG

Hátul ahol a szivattyú is látható, található, ez a rész egy "tálcás" részre van ráépítve, így két kipattintós fület ha kipattintjuk akkor kilehet csúsztatni hátrafelé, csak a szivattyú csöveit mind a szívó mind a nyomó oldalról lecsatlakoztatjuk akkor jobban kienged :):

dsc_2182.JPG

dsc_2183.JPG

dsc_2185.JPG

dsc_2186.JPG

dsc_2187.JPG

dsc_2188.JPG

dsc_2191.JPG

dsc_2192.JPG

Hiba okán, először a 230 v-os kábel a gép kábel felőli oldalon mértem, ott meg is kapta a 230V-ot, így a kábel maga jó. Utána a FI relé(bizti) felőli oldal, ezáltal azt a részét mely a panelra megy rá, hogy maga a panel meg kapja e a 230V.os feszültséget. 

dsc_2193.JPG

dsc_2194.JPG

dsc_2195.JPG

dsc_2196.JPG

 dsc_2198.JPG

A mérést megcsinálván láttam, hogy a panel is megkapja, majd a panelról továbbítva a 230 V, egy Trafóra megy a Primer oldalára, ott is megmértem megkapta a 230 V-ot maga a trafó..

Jött a Szekunder oldala, ahol 15 V, valamint 9V -ot kellene mérnem.... Viszont a műszer semmit nem mutatott..

 dsc_2200.JPG

A trafó szakadt.. Jobban meggyőződve szakadást mértem  mind a primer mind a szekunder oldalon az érintők között:: 

dsc_2204.JPG

De levettem a Trafóról a fedélt és látni is, hogy a Primer oldalon némi szenesedés látható, így nem volt meglepő számomra, hogy a primer oldalon az érintkezők között nagy csendesség volt a műszernek, tehát szakadt volt, a szekunder oldalán viszont jó volt, amúgy.. de ezt már csak a kíváncsiság miatt néztem meg.. Így egy másik trafót tetettem bele..

A trafó kicserélése után, a Kv-gép "feléledt" :)

A kezdeti "nyöszörgések" után a gép felfűtött és üzemi állapotba került. Eddig szép és jó volt minden...

Jött az újabb meglepetés, amire igazából számítottam is, csak bíztam benne, hogy nem fog bekövetkezni..

De sajna bekövetkezett. hogy b...ná meg .D

A víz nagyon nem érkezett meg a kifolyócsövekhez.... Jött az ilyenkor előforduló pisszenés és a víz jelensége, csak nem ott ahol kellene, hanem a gép alól szépen lassan folyt ki a víz... Dejóóóó

Kazán, szivattyú stb probléma az első gondolatok, így tüzetesebben átvizsgálva nyomtam egy presszót, és mint a gejzír a kazán tetején lévő "vízelosztó"-ból olyan kis aranyosan két oldalra spriccelt ki a víz....

 dsc_2252.JPG

Ott a jelölt helyen két oldalról spriccelt:( a gép belső mosása garantált volt... :D )

dsc_2261.JPG

dsc_2262.JPG

dsc_2265.JPG

dsc_2267.JPG

...És a repedés.... :

dsc_2268.JPG

 dsc_2271.JPG

dsc_2272.JPG

dsc_2273.JPG

dsc_2274.JPG

dsc_2275.JPG

dsc_2276.JPG

dsc_2277.JPG

folytatás...

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskavegepek.blog.hu/api/trackback/id/tr578584380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Márkafüggetlen kávégép szerelés.

A blogot olyan célból hoztam létre, hogy egyes emberek számára, kik kávégépekkel, automatákkal,akár hobbi, vagy bármely módon kapcsolatban állnak, esetleges kis segítség számukra , esetleges tapasztalat csere céljából is egyaránt. A kis kávégépek mellett automatákkal is foglalkozom (üdítő, snack, kávé) pl Saeco, Necta, Bianchi család stb...

Friss topikok

Címkék

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása